Cal Renovar la inscripció en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial
Les persones inscrites, abans del 30 de desembre de 2019, al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial cal que renovin la seva inscripció.
El termini per a renovar la sol·licitud finalitza el 30 de gener de 2021.
Per canvis en la normativa del Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial (HPO), el Decret Llei 17/2019, de 23 de desembre, de mesures urgents per millorar l’accés a l’habitatge, disposa que les persones inscrites en el registre HPO tenen el termini d’un any per renovar la seva sol·licitud. Les renovacions s’han de fer a través del web www.registresolicitants.cat.
Des d’aquest portal és possible realitzar la renovació de la inscripció al Registre de Sol·licitants d’HPO, sempre i quan, no s’hagi de fer modificacions en les dades personals (si fos el cas s’ha de seguir les indicacions exposades a en www.registresolicitants.cat )
Cal destacar que si s’ha de modificar dades s’ha de tenir en compte que no es tracta d’una renovació sinó que s’ha de tramitar una baixa i una nova sol·licitud d’inscripció al Registre de Sol·licitants.
Recordem que la manera més senzilla de fer la renovació és a través del idCAT mòbil , amb el qual només farà falta tenir el número de DNI, la targeta sanitària i el telèfon mòbil.
Per a més informació l’Agència de l’Habitatge de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania el telèfon 93 228 72 00.