L’Oficina Jove del Baix Llobregat és un equipament públic d’informació, orientació i assessorament gratuït i generalista on les persones joves de la comarca poden adreçar-se per resoldre dubtes, fer consultes i/o demanar més informació en relació a diversos àmbits (treball, formació, salut, relacions afectives, cultura, habitatge, entre d’altres).

A més, esdevé un punt de suport al conjunt de la xarxa d’emancipació de la comarca, treballant-hi col·laborativament i canalitzant les seves necessitats i propostes. L’Oficina Jove del Baix Llobregat està gestionada per la Generalitat de Catalunya i compta amb la col·laboració del Servei Comarcal de Joventut i la Diputació de Barcelona.

Parc torreblanca CL 340, a la planta baixa del Consell Comarcal.

elbaixllobregat@oficinajove.cat

650931906

93 685 24 00 ext. 650

Dilluns a divendres: de 9h a 14h

Dilluns i dimecres: de 16h a 18h


Potser t’interessa


Oficina Jove del Baix Llobregat

Cal Renovar la inscripció en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial

Les persones inscrites, abans del 30 de desembre de 2019, al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial cal que renovin la seva inscripció.

 

El termini per a renovar la sol·licitud finalitza el 30 de gener de 2021.

 

Per canvis en la normativa del Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial (HPO), el Decret Llei 17/2019, de 23 de desembre, de mesures urgents per millorar l’accés a l’habitatge, disposa que les persones inscrites en el  registre HPO tenen el termini d’un any per renovar la seva sol·licitud. Les renovacions s’han de fer a través del web www.registresolicitants.cat.

 

Des d’aquest portal és possible realitzar la renovació de la inscripció al Registre de Sol·licitants d’HPO, sempre i quan, no s’hagi de fer modificacions en les dades personals (si fos el cas s’ha de seguir les indicacions exposades a en www.registresolicitants.cat )

 

Cal destacar que si s’ha de modificar dades s’ha de tenir en compte que no es tracta d’una renovació sinó que s’ha de tramitar una baixa i una nova sol·licitud d’inscripció al Registre de Sol·licitants.

 

Recordem que la manera més senzilla de fer la renovació és a través del idCAT mòbil , amb el qual només farà falta tenir el número de DNI, la targeta sanitària i el telèfon mòbil.

Per a més informació l’Agència de l’Habitatge de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania el telèfon 93 228 72 00.

 

 

Sense comentaris

Post a Comment